Rabbanaa aatinaa fiddun-yaa hasanah, wa fil aakhirati hasanah, wa qinaa 'adzaabannaar.

Ya Tuhan kami, berilah kepada kami kebaikan di dunia ini dan kebaikan di akhirat, serta lindungilah kami dari siksa api neraka". (QS. Al-Baqarah [2]:201)




Wednesday, October 21, 2009

Ayat Quran Muncul Di Kulit Baby Ali, Subhanallah!!!

salam.. haluuu.. kengkawan sume ader usya Kosmo Online arini tak? (21/10/2009) kalau ada cuba tgk ruangan Dunia berkenaan ayat suci yang tertera pada belakang, tangan , kaki dan perut seorang baby yang berumur 9 bulan yang bernama Ali Yakubov. Baby berkenaan di lahirkan di Rusia. Pada mulanya hanya perkataan ALLAH muncul di dagu baby itu semasa baru berumur beberapa minggu. Ayat-Ayat Suci tersebut seterusnya timbul pada setiap malam isnin dan jumaat sebelum hilang n pastu Ayat-ayat baru akan silih berganti setiap 2 kali seminggu. Baby ini akan mengalami peningkatan Suhu sehingga 40 darjah celcius dan akan menangis setiapkali fenomena ini berlaku. Pakar2 perubatan kat sana pun serabut memikirkan kejadian ini. Yerorang pun mengesahkan yang mana ayat-ayat Quran tersebut bukan ditulis oleh manusia. Sememangnya ini adalah tanda kebesaran pencipta seluruh alam semesta. Subhanallah!!!. Kita sebagai hamba kena sentiasa muhasabah diri dan seharusnya kita mensyukuri bilamana ayat-ayat Quran diturunkan sebagai panduan hidup di dunia. Jangan tunggu sampai ayat-ayat Quran ditarik balik. Nak Kiamat la maknanya tue. Hai... bersediake kita???????


Baby Ali sedang didukung oleh ibunya Medina.



Ayat-ayat Quran yang jelas timbul di kulit baby Ali



Terdapat juga sepotong ayat di peha Baby Ali.


Baby istimewa ini di dukung oleh seorang ulamak di rumahnya


dikerumuni ramai penduduk yang ingin melihat sendiri kebesaran tuhan.

Sumber artikel dan gambar dari Kosmo Thanks!

4 comments:

  1. subhannallah..dasyatnyerr..takut pulak tgk..tp bertuah baby tu jd insan terpilih..

    ReplyDelete
  2. macam2 la sekarang nie kan.. semalam dah la sejadah berdiri berjemaah kat kelantan.. kalau diikutkan mmgla tak bersedia lagi

    ReplyDelete
  3. itu mmbuktikan kekuasaan Allah..lets counts ourself now huhu..

    ReplyDelete