Rabbanaa aatinaa fiddun-yaa hasanah, wa fil aakhirati hasanah, wa qinaa 'adzaabannaar.

Ya Tuhan kami, berilah kepada kami kebaikan di dunia ini dan kebaikan di akhirat, serta lindungilah kami dari siksa api neraka". (QS. Al-Baqarah [2]:201)




Friday, April 2, 2010

Pameran `Seni' si laknat Yang Biadap!!!

Salam.....

Sedih..sedih...Sedih aku tgk sehingga ke harini Islam di hina oleh agama lain seolah2 agama dieorang takde ajar cara nak menghormati agama lain. Dieorang boleh berbangga mempersenda agama tercinta kita tanpa rasa bersalah???? Hakikatnye itulah yang terjadi sekarang. Tidak ada sikit pun rasa takut dalam diri si laknat2 ini. Mungkin pada masa sekarang, mereka tahu Islam tidak sekuat mana pun, sentiasa tunduk dan akur pada permainan si laknatullah. Mungkin rasanye yang harus dipersalahkan adalah umat Islam juga sebab kalau kita perhatikan pada masa sekarang ini kebanyakan umat Islam sendiri tidak menyanjung kesucian Islam, Umat Islam sendiri berbunuh2 sesama sendiri demi ketamakan pangkat dan harta, Umat islam sendiri yang bangga melakukan larangan2 Allah. YA ALLAH! Kau Turunkanlah Khalifah Yang Boleh Memimpin Kami Pada Masa Sekarang Ini Untuk Mempertahankan Agama Sucimu YA ALLAH, Agar Mereka2 Yang Biadap Ini Mempunyai Rasa Takut Dan Gentar Untuk Mempersendakan ISLAM agama yang hakiki. AMIN......
Korang usyala gambo yang secara terangan menghina ISLAM. gambo ini di kabokan diambil dari pameran `seni' di sepanyol. Semoga si laknat ini akan mendapat balasan seazab2nye di dunia dan akhirat.



mudah2an agama2 lain yang ada di Negara kita tidak berani mempersendakan Islam, Jika ada sekalipun ayuh!! umat Islam kita bersatu tanpa memikirkan fahaman politik, pangkat dan keturunan. Tanggungjawab yang paling utama adalah mempertahankan Islam Agama Yang Di redai Allah.

No comments:

Post a Comment