Rabbanaa aatinaa fiddun-yaa hasanah, wa fil aakhirati hasanah, wa qinaa 'adzaabannaar.

Ya Tuhan kami, berilah kepada kami kebaikan di dunia ini dan kebaikan di akhirat, serta lindungilah kami dari siksa api neraka". (QS. Al-Baqarah [2]:201)




Wednesday, April 21, 2010

Si Laknat Meraikan 62 Tahun Penubuhan `negara' Haram!

Salam..

Hi korang... Hope korang berada dalam keadaan yang sihat sejahtera! Aku der terbace kosmo online arini mengenai `negara' haram yang menyambut ulangtahun penubuhan yangmana ditubuhkan 62 tahun lalu dengan cara menyamun dan merampok. yelah mane taknye seramai 750,000 penduduk palestin yang diusir dengan kejam termasuk yang melarikan diri pada perang arab-israel pada tahun 1948. Tak kire lagi berapa ramai lagi yang terkorban mempertahankan tanah air sendiri daripada ancaman si laknat yang merempat mencari tanah orang lain. penubuhan negara HARAM nie mendapat sokongan negara2 besar yang mana merestui si laknat nie menceroboh tanah Palestin yang mana jika tidak, si laknat2 nie mungkin skang nie dok berkongsi negara dgn dieorang plak (yg pastinye negara barat tak sanggup sebab dieorang pun tahu perangai buruk org yahudi). Dan yang paling penting kesepakatan yahudi n barat adalah utk melemahkan perpaduan org Islam dan menghancurkan empayar Islam. Tidakkah korang perasan sekarang nie yerorang tgk meraikan kemenangan yerorang dan Negara Islam hanya turut mengikut rentak sehati berdansa si laknat2 nie. Ya Allah! Tingkatkanlah Kekuatan Dan Perpaduan Seluruh Umat Islam Untuk Menentang Musuh2 Mu. Amin.......


presiden amerika sendiri mengakui menjalinkan hubungan yang baik dengan israel


Negara Arab yang berjiran dengan Palestin hanya menjadi tunggul seolah2 merelakan kekejaman yahudi untuk merampas tanah saudara mereka sendiri.


gambo kerakusan yahudi laknat yang merampok tanah palestin dari tahun 1946-2000. Skang nie 2010 camne la agaknye?


Sesamala kita usya gambo kezaliman selama 62 tahun merampok tanah saudara kita.













1 comment:

  1. Itu yang kite dapat tgk dalam gambo, rasenye banyak lagi kekejaman yang dilakukan yg kite tak tau.. yg poningnye negara Islam sendiri tak bersatu.. hampeh..

    ReplyDelete