Rabbanaa aatinaa fiddun-yaa hasanah, wa fil aakhirati hasanah, wa qinaa 'adzaabannaar.

Ya Tuhan kami, berilah kepada kami kebaikan di dunia ini dan kebaikan di akhirat, serta lindungilah kami dari siksa api neraka". (QS. Al-Baqarah [2]:201)




Wednesday, January 11, 2012

Pak itam digesek-gesek...

salam/salam sejahtera...

nak citer taknak..nak citer taknak... mmm citer jer ar... camni tahun baru hari tue aku ngan org umah pi la jenjalan kat Jusco kat tempat aku... masa2 nak balik pi kat tempat pak itam di parking hancur luluh hati aku tgk bontot pak itam digesek.. aduhhhhhh! kene langgo lari lai.... dah kali keberapa pun aku dah tak taula...terus takder mood aku... tak taula nak kata aku seorang yang penyabor tak jugak bile kene2 camgini rasa nak marah n seligi kepala orang yang tak bertanggungjawab menggesek pak itam aku tue .... Ya Allah ko tabahkanlah hatiku utk menghadapi ujian2mu yang dimasa mendatang...


No comments:

Post a Comment