Rabbanaa aatinaa fiddun-yaa hasanah, wa fil aakhirati hasanah, wa qinaa 'adzaabannaar.

Ya Tuhan kami, berilah kepada kami kebaikan di dunia ini dan kebaikan di akhirat, serta lindungilah kami dari siksa api neraka". (QS. Al-Baqarah [2]:201)




Friday, October 22, 2010

Jom Kite Merebet!!!



salam.. hi korang..

Harap korang dalam keadaan yang sihat2 ye... hah aku ader berite baik kepada korang yang kerap menggunakan touch n go melalui tol (Minimum 80 kali transaksi) pada setiap bulan. Korang leh rebet kembali sebanyak 20% daripada jumlah RM yang korang gunakan dalam sebulan. Pengumuman rebet ini dibuat pada bulan Julai 2009 oleh Menteri Kerja Raya dan kerje2 merebet boleh dibuat bermula pada bulan Oktober 2009. Aku pun sebenarnya tau camne nak rebet baru2 nie je (selepas setahun berlalu ha..ha.. )itupun dari budak opis aku . Tanpa membuang masa aku terus melayari laman web
https://privilege.touchngo.com.my/ untuk mendaftarkan kad Touch n Go aku. Selepas mendaftarkan kad touch n go aku di website yang disebutkan tadi. Alangkah hepinye bile aku menyemak jumlah RM yang leh aku rebet berjumlah lebih dari RM 100 (lebih ckit je) Alhamdulilah.. sape nak bagi kan... itu pun hanya tiga bulan je yang melepasi syarat 80 kali transaksi daripada 7 bulan iaitu bulan bermula Apr 2010 hingga Okt 2010. Pepun Alhamdulilah.... So apa lagi pergilah korang merebet!!!

Korang leh dapatkan rebet korang on the spot ditempat2 seperti di bawah

TOUCH ‘n GO SALES CENTRE / HIGHWAY SALES CENTRE
• Faber Towers• KL Sentral

PLUS
• Jitra• Alor Setar Utara• Pendang• Sg Petani Selatan• Sg Dua• Juru• Bukit Tambun Selatan• Jawi• Taiping Utara• Kuala Kangsar• Ipoh Selatan• Tapah• Bidor• Jalan Duta• Sg Besi• Batu Tiga• Sg Rasau• Damansara• Subang• Kota Damansara• Setia Alam• Kajang • Bandar Baru Nilai• Senawang• Ayer Keroh• Yong Peng Utara• Ayer Itam• Skudai• Kempas

BKE• Kubang Semang

ELITE• USJ• Seafield• KLIA

LINKEDUA• Taman Perling

PENANG BRIDGE• Penang Bridge

BORR• Bagan Ajam

ECE• Kuantan METRAMAC• KL East-West Link (Cheras bound)

PROLINTAS• Dato’ Keramat

BESRAYA• Mines (South)

SILK• Sg Balak

NPE• Pantai Dalam• PJS 2• PJS 5

SHAHPADU• Kapar

LEKAS• Kajang Selatan

DUKE• Batu

Selamat mencuba....

No comments:

Post a Comment