Rabbanaa aatinaa fiddun-yaa hasanah, wa fil aakhirati hasanah, wa qinaa 'adzaabannaar.

Ya Tuhan kami, berilah kepada kami kebaikan di dunia ini dan kebaikan di akhirat, serta lindungilah kami dari siksa api neraka". (QS. Al-Baqarah [2]:201)




Friday, September 18, 2009

Selamat Menyambut Hari Raye

Salam.. Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari raye (hari nie hari last kije sebelum cuti raye) he..he.. Kepada Kedua Ibu Bapa, Mak Mertua, Isteri Tercinte, Kaum Kerabat, dan kenalan-kenalan ku sekalian. Berdirinye saya disini adalah... ceh.. macam ucapan la pulak. mmmm yg sebetuinye mmg tak sabo nak balik kg.nie....ader org opis cakap kat radio dah bagitau sg. besi dah jammed. Sabojela ye... tahun nie insyallah beraye kat Mersing. kepada Org Kg. Tungguuuuu. kepada yang memandu tu.. ingat pesananku ini.. `anda mmg best giler n paling comel dalam dunie kalau dapat memandu dengan selamat hingga tiba ke destinasi' he..he... go..go caiyok. bersama-sama ini saya ada sertakan doa menaiki kenderaan untuk diamalkan insyallah!







Semoge perjalanan kite pergi dan balik selamat ye... selamat Hari Raya!! maaf dari saya kalau ada salah dan silap ye.. Salam






















No comments:

Post a Comment