Rabbanaa aatinaa fiddun-yaa hasanah, wa fil aakhirati hasanah, wa qinaa 'adzaabannaar.

Ya Tuhan kami, berilah kepada kami kebaikan di dunia ini dan kebaikan di akhirat, serta lindungilah kami dari siksa api neraka". (QS. Al-Baqarah [2]:201)




Friday, July 29, 2011

Bola... Puasa....

Assalam....

Hi korang... tgk bola tak semalam? Huhhhh mmglah singapura tue boleh digelar singa-pura-pura.. sakit betui hati aku... sampai terkeluar kata2 yang tak baik dari mulut aku semasa menyaksikan perlawanan tersebut.. ternyata tahap kesabaran aku masih lemah.. Diharapkan di Bulan Ramadhan yang akan muncul.. aku dapat menguatkan kesabaran aku lagi.. hu..hu.. Pepun aku mmg cukup kagum dengan kehandalan penjaga gol Harimau Malaya Khairul Fahmi.. aku yang tak terer main bola nie pun terlompat2 kat depan tv bile pemain singapura-pura try utk sumbatkan gol kat gawang kite.. tak lupe juga nak ucapkan tahniah pade safee atas gol yang disumbatkan itu.. Pada Dato K' (bukan Dato K Siti) dan seluruh team Harimau Malaya, aku nak ucapkan jutaan tahniah pada semangat juang korang walaupun kebangkitan korang di disekat oleh pelakon2 terkenal dari singapura.. huhhhh tak profesional langsung.. main cam budak2.. mmm okla kite lupekan la pasal bola tue..

Aku juga ngucapkan selamat berpuasa pada keseluruhan umat Islam di Malaysia dan serata dunia.. jom kite semua mencari kelebihan yang ada pada bulan yang mulia tersebut.. Selamat berpose korang!

2 comments: